Softonic-recensie

PrepApp: Lycée Bac Prepa - Een uitgebreide leerapp

PrepApp: Lycée Bac Prepa is een gratis educatieve app ontwikkeld door Groupe Réussite voor Android. Het is ontworpen om studenten voor te bereiden op het baccalaureaat, Avenir, Advance, Alpha Power, Geipi Polytech, Access en Sesame wedstrijden. De app behandelt een breed scala aan onderwerpen, waaronder wiskunde, natuurkunde-scheikunde, Engels, SES, Frans, filosofie en meer.

PrepApp biedt herinneringen aan lessen, methoden voor het oplossen van klassieke oefeningen, meerkeuzevragen (MCQ's) en oefeningen gecorrigeerd door echte CPGE, middelbare school of universitaire docenten. De app stelt je in staat om je voortgang bij te houden en andere middelbare scholen uit te dagen met je klas. Het helpt je ook voor te bereiden op de Tage Mage en de Toeic als je toegang wilt krijgen tot grote business schools via parallelle toelatingen.

Met PrepApp kun je je cursus MPSI, PCSI, PTSI, BCPST, TSI, MP, PC, PSI en Prépa ECG voltooien. De app is gemakkelijk te gebruiken en volledig gratis, zonder verborgen kosten of abonnementen. Installeer PrepApp vandaag nog en begin met het voorbereiden op je examens!

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about PrepApp : Lycée Bac Prepa

Heeft u geprobeerd PrepApp : Lycée Bac Prepa? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.